Contact

    Image Alt

    Lidia Domańska

    Certyfikowany analityk zachowania
    Lidia Domańska – pedagog specjalny, logopeda, nauczyciel wychowania przedszkolnego, certyfikowany analityk zachowania.
    Odbyła staż w Princeton Child Development Institute w Stanach Zjednoczonych, kontynuuje szkolenie w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku. Od 20 pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu w oparciu o stosowaną analizę zachowania. Współzałożycielka Przedszkola oraz Szkoły Podstawowej dla Dzieci z Autyzmem w SOSW w Poznaniu.
    Wicedyrektorka i koordynatorka terapii w przedszkolu, placówce posiadającej rekomendację Instytutu Wspomagania Rozwoju Dziecka. W 2017 roku ukończyła studia podyplomowe Stosowana Analiza Zachowania – terapia spektrum zaburzeń autystycznych, gdzie obecnie jest wykładowcą.
    Publikacje :
    Ewaluacja kadry terapeutycznej w Oddziale dla Dzieci z Autyzmem w OSW w Poznaniu. Domańska, L., M. Chróst (2004). Periodyk Polskiego Towarzystwa Terapii Behawioralnej Krok za krokiem
    Teaching nonvocal children with autism to request missing items, Behavioral interventions. Domańska, L., Wójcik M., Eikeseth S (2022). Teaching nonvocal children with autism to request missing items. Behavioral Interventions , 1-17.
    https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/bin.1888

    Position: Certyfikowany analityk zachowania

    Contact